söndag 8 juli 2012

Klippt

Så då, lagom till kvällen så skingrar sej molnen och det går att skymta solen. Men är det inte lite sent?!! VA?!! Är det inte bättre att det regnar på kvällen/natten och är fint på dagen?!! Jag är inte bitter. Inte ett dugg. Alls.

Idag gjorde jag något för första gången. Jag agerade frisör till ett barn. Mitt lilla barn för att vara lite mer exakt. Av någon anledning så är det så okej för en liten flicka att ha lockar och hårspännen och hela fadderullan men så fort Elmer fått en tofs på huvudet för att inte få luggen i ögonen så ska det ojas och fan allt. Vad är PROBLEMET??? Inget enligt mej. Att kommentera hans lockar är också populärt. Börjar på riktigt på sugen på att kommentera kommentatorernas utseende tillbaka. Att ge sej på någon som inte ens kan prata är INTE okej. 

Men att ha luggen i ögonen är något jag själv ogillar så idag kapade jag av den. 
 
I framtiden planeras det för en ybersöt pottfrilla som får växa sej så långt det passar, och då en skönhet klär i allt så blir det långt. Skulle även kunna tänka mej att låta det bli LÅNGT bara för att jävlas med folk som inte att hålla käften. 

Tycker även jag fångade hans skelande ögon fint ;-) hoppas ögonen fixar sej av sej självt, har ingen lust till att de ska operera honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar