torsdag 12 juli 2012

Möbler byter plats

Att möblera om är något jag är uppvuxen med. Min mamma gillar att möblera. Då jag har sett det under uppväxten och trivts med det så fortsätter jag i samma andra. Tyvärr har jag bott i så tråkiga lägenheter som bara bjudit på en möblering, iallafall i vardagsrum och kök. Sovrummen har det gått att göra lite mer med. 

Men nu! I köket är jag inne på andra möbleringen. I Elisias rum likaså. Nu är det lekhörnans tur att möbleras om men den är inte klar så den får ni inte se nu. 

Utan här får ni se hyllan som tidigare var i lekhörnan och som nu har flyttat till Elmers rum, så nu gott folk är hans rum egentligen full möblerat. Tyvärr så tänkte jag inte på det när jag tog bilden då hade jag ju fotat hela rummet...Å andra sidan så ska det ju tapetseras om och upp med nån tavla eller så på väggen. 
 
 Det jag saknar är någon med blomma på hyllan. Någon rejäl sak. Den som står nu är fin men den ska i framtiden "slaktas"lite så att den blir tjockare (jag har slaktat den tidigare så den fått bebisar och det överlevde den).

2 kommentarer:

  1. Kul att du gillade min idé! Den var inte alls planerad, tanken dök upp när jag såg en snygg siffra, nr 38 faktiskt, så efter det satte jag igång. Får se hur länge jag håller på. Har i alla fall hittat nr 7 och 8 också. :) Tycker din idé med att samla till ett kollage låter kul!

    SvaraRadera
  2. Hm, jag gillar inte att möblera. Det blev nog för mycket när vi var små.

    SvaraRadera