onsdag 4 juli 2012

Mobilfodral

Ny mobil kräver också ett nytt fodral. Tanken hann bara komma och vips så var det klart. Trodde jag. Fodralet blev klart, precis som planerat, men Elisia såg det inte riktigt som ett mobilfodral. Hon såg det som en väska - till henne. Så nu måste jag än en gång föra ett nytt. 
Virkad i garnet Molly från järbo med virknål stl 5,5 mm om jag inte minns fel. Passar mobilen helt perfekt, men då fodralet som sagt blivit kidnappat så måste det fixat ett nytt. 

I present i söndags så fick jag ju fin fina presenter, bl a dessa böcker
Så nu har jag ännu mera inspiration!! Den översta boken rekommenderar jag verkligen! Så mycket olika mönster det går att göra med lite aviga och räta maskor!

Glöm inte att kika in hos Husmorsskolan för att se vad de andra i HNS har gjort! Klicka här!

2 kommentarer:

  1. Böckerna var verkligen bra. Tur att du inte bor så långt bort. Väskan var fin. Jag blir också av med grejer ibland.

    SvaraRadera
  2. Du får se det som en komplimang att du blev av med väskan - det var ju för att den var så söt:)

    Hälsar Maja

    SvaraRadera