lördag 7 juli 2012

Det finns en sak som verkligen går så mycket snabbare utan barn, helst ska jag vara helt själv hemma. Det är städning! Jag fick ett tillfälle för nån timme sedan till total ensamhet här hemma, eller nästan, Elmer ligger ute och sover så riktigt helt själv har jag ju inte varit. Men De stora åkte hemifrån. Så jag passade på att städa. Det enda som är kvar är toaletten men den lämnar jag till dem som skvätter betydligt mer än mej vid kissning. De med snopp alltså.

Att jag hade tilltugg under städning gjorde det hela ännu lättare.
Chips och dipp! Självklart med vitlökssmak så pussarna från mej blir lite extra goda ;-)

Annars så är jag sugen på att hoppa på Lady Dahmers utmaning, och på att skaffa mej ett hopprep. Kan avslöja redan nu att jag kommer typ att dö!! Men jag kör en mjukstart idag och sen är det full fart imorgon. Hoppas jag. Nu måste jag ju liksom göra det när det är sagt här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar