måndag 9 juli 2012

Bättre väder :-)

Idag har vädret varit som det ska, möjligtvis lite för kvavt. Solen har till största del visat sej och det har varit varmt och skönt. Trots det inget solande och inget badande :-( det har bar inte blivit så. Men vi har storhandlat! och roligare saker har jag gjort! Jag tycker det är så himlans tråkigt att lägga pengar på mat....tråkigt att laga mat är det också. 

Annars så har vi varit och köpt en ny säng. Begagnat på en, för mej, välkänd adress då en kompis bodde i det huset tidigare så jag åkte inte vilse på väg dit ;-)

Och så har det blivit det vanliga lekparkshänget...Elmer som vanligt i bara blöjan då han har en viss förmåga att skita ner alla byxor på en gång. Ja, jag kan köpa fler men vad är poängen när de ändå hamnar i tvätten direkt efter lekparken? Jo, jag kan tvätta oftare men det känns lite slösaktigt på miljön, tycker det räcker med att tvätta blöjan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar