söndag 1 juli 2012

Födelsedag

Idag är det min födelsedag, grattis till mej :-) Det firade jag med att tvinga upp Robban vid halv 8 imorse, då har jag varit varken med Elmer 1½t timme, sen gick jag och la mej och sov till halv 10. Lyxigt värre. 

Trevligt folk har varit här och både bra och roliga presenter har jag fått, tyvärr ingen barnvagn eller systemkamera. Men det är fullt förståligt. Det får bli nästa år då jag fyller jämt och allt.

Fika bjöd jag ju såklart på. Jag tyckte inte att jag bakade mycket alls men ändå har jag massor kvar. Nästa år blir det bara tårta, cupecakes och mariekex. That's it. Jag har ju massor kvar!! Så om någon är fikasugen är det bara att droppa in. 
Hallontårta med hallon, grädde, hallonsylt och chokladgrädde. Bottnar är självklart färdigköpta. En marängtårta gjorde jag också, hur god som helst! Fast jag måste erkänna att idag gick jag bet på den. jag orkade inte äta upp min bit. Det har aldrig hänt förut. Vet inte vad som hände.
Cupecakes :-) de ljusa är "cupecakes på påse" från kungsörnen. Chokladmuffins är hembakta, med chokladgrädde på. Min nya favorit!

Chokladgrädden gjorde jag så här:
3 dl grädde
2 msk socker
4-5 msk kakao

Rekommenderas!!!
Ännu en gång 23+

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar