söndag 22 juli 2012

High Chaparral

Å så blev det ändrade planer. Istället för en natt så stannar jag och Elisia två nätter. Ska jag vara helt ärlig så känns det rätt skönt att slippa behöva köra hem kvälls-/nattetid. Men imorgon efter frukost åker vi hem, saknar dem där hemma hur mycket som helst!! 1 å 1/2 dygn har jag som längst varit ifrån Elmer så saknaden börjar verkligen komma nu även fast de har det bra hemma. Idag fick Elmer vara med och cykla för första gången, så uppskattat att han ville göra det igen :-)

Här har vi det också bra. Fint väder och en massa bra skådespel. Åkt tåg som blivit rånat och träffat Lucky Luck har vi också gjort. En massa bilder har det blivit men dem får ni se när jag har tillgång till dator...

Just nu sitter jag och njuter av lugnet. När vi gick ut från High Chaparral kände jag mej nöjd med allt och tyckte att det räckte så jag tog ingen stämpel. Det gjorde alla andra. Så nu är de där igen och Elisia blev mutad med en extra leksak så hon följde lite halvmotvilligt med. Hon var väldigt sugen på att stanna i husvagnen med mej och leka med den nya leksaken. Gissingsvis så hade hon tröttnat efter en stund och då velat följa med. Så vi mutade henne.

Men jag har varit så hurtig att jag fixade disken. Nu tar jag det bara lugnt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar