onsdag 4 juli 2012

Fint väder och fin tröja

Helt. Underbart. Väder!! Tack så himla mycket!!! Både igår och idag har vädret varit till min belåtenhet. Idag lite bättre än igår. Jag skulle kunna rabbla på hur mycket som helst om hur underbart jag tycker det är när solen skiner! Jag bara älskar solen!! Och det är så kul att bada med barnen! Badat har vi gjort hela familjen idag. Då hela familjen badade så blev det tyvärr ingen bild på det. Men så skönt det var!! Mycket utropstecken men det är för att vädret gör mej så glad!!!

En annan sak som idag har gjort mej glad är några av de presentkort jag fick när jag fyllde år. Presentkorten var på köpcentrat utanför stan så dit åkte jag och Elisia på förmiddagen. 3 saker fick jag med mej hem till mej. Så nu är mitt köpstopp avslutat. (avslutade det visserligen lite tidigare i veckan genom att beställa över nätet men då jag ännu inte hämtat ut det paketet så ser jag köpstoppet som avslutat idag).
En tröja som jag varit sugen på väldigt länge men jag som inte unnat mej fick idag äntligen följa med hem. Att det var kamanjpris på den gjorde hela saken ännu bättre. Köpt på Rut m fl. Sen så köpte jag 2 baslinnen men de är inte så upphetsande att de får vara med på bild. Det var som sagt 3 saker jag som följa med mej hem. 

Räknat i stycksaker fick Elisia mycket mycket mer. hon fick nämligen färgglada muffinsformar :-) då hon har en full garderob och alla leksaker på golvet så ville jag inte köpa nåt av det till henne. Men nu kan vi baka mera muffins.

Appropå vädret så ska det tydligen vara fint imorgon också! Hoppas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar