onsdag 18 juli 2012

Växlande väder

Här skiftar vädret hej vilt. Självklart inte till min fördel heller. Sol och lite moln på förmiddagen, helt okej. Sen när Elmer sover och det är tid för mej att sola, vad händer då? - Jo stora mörka moln tar över hela himlen. Det kom t.o.m lite regn!! Fast här måste jag säga att det hade kunnat blivit mycket mycket värre, för det var bara lite regn. Sen var det molnigt hela eftermiddagen och nu när kvällen närmar sej så är det hur fint som helst igen. Varför inte vara superfint mitt på dagen när det finns tid för mej att sola? 

Annars så tycker jag att det klagas väldigt mycket på vädret, och jag är väl en av de klagande det står jag för. Men det är Sverige vi pratar om nu. Det regnar ALLTID på sommaren det är ALLTID någonstans det svämmar över. Det kan ju knappast komma som en nyhet. Njut när solen skiner och spela kort när det regnar så svårt kan det väl inte vara?
Bild från en annan solig kväll som inte har något med resten av texten att göra. Elisia ville att vi skulle gräva en så stor grop som hon fick plats i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar