tisdag 24 juli 2012

Made by Me

Denna tisdag kommer det från mej ett lite annorlunda symötesinlägg. Inget färdigt projekt har jag att visa upp men en tidning som får mej att vilja bosätta mej i soffan men en bra serie på datorn och med garn och stickor/virknål i handen. Så mycket inspiration!
Made by Me heter den och innehåller det mesta i handarbetsväg. Det är både sömnad, stickning och virkning, smycketillverkning om jag inte minns del. Allt som finns i tidningen finns det också mönster på, och det är mycket som finns i tidningen! Egen facebooksida har de också.

Några godbitar har jag fastnat för men just nu tvingar jag mej själv till att färdigställa påbörjade projekt och sen ta tag i projekt där garnet redan finns hemma. Jag verkligen försöker men det är svårt när inspirationen kommer i massor!! 

Och för att avsluta lite projekt så har jag denna vecka börjat med två istället, men till dem har jag redan allt garn hemma så då borde det väl vara okej?

Klicka på länken för att läsa om vad de andra i Husmorsskolans Nya Syförening har gjort denna vecka.

2 kommentarer:

  1. Den tidningen är bra. Måste titta i den nästa gång vi ses. Jag har påbörjat en hel del också.

    SvaraRadera