måndag 20 augusti 2012

Baksmällan

Idag kom baksmällan, typ. Inte så att jag har varit och nallat i mej alkohol eller kört värsta partyhelgen. Utan jag har jobbat! Förra veckan gick jag bara och väntade på att jag skulle bli helt övertrött efter jobbet men det hände aldrig. Förrän nu. Hjälp vad jag var trött efter jobbet! Är riktigt glad över att jag tog bilen idag. Kul att handla var det inte heller. Inte så trött. Jobbakfyllan alltså. Tur att jag har världens bästa jobb så det är värt att bli trött!

Annars så svär jag för fullt över att jag inte hittar några bra inneskor till jobbet. Nu har jag iofs inte letat överdrivet mycket, trots att jag borde ha gjort det då det verkligen behövs! Men de som jag har hittat har verkligen varit skitfula. Kanske dags att leta på nätet istället.

Här hade jag kunnat lägga in en bild på en däckad jag men för din överlevnads skull så låter jag bli. Bildlöst alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar