fredag 10 augusti 2012

Sista semesterdagen

Då var jag inne på min sista semesterdag! Känns väldigt konstigt måste jag säga, jag har ännu inte riktigt vant mej vid tanken att på måndag kommer alarmet att pipa och jag ska upp och jobba?! Det var ju liksom ett tag sen sist. 

För att fira min sista semesterdag så tog jag med mej barnen upp på stan. Innan sommaren hade jag storslagna planer på att vi med jämna mellanrum skulle ta bussen upp på stan och gå på biblioteket, väldigt uppskattat av Elisia när vi gjort det tidigare.Vi skulle också gå på teatern vid stadsparken när de hade barnteater. Åka till svampen och fika. Har vi gjort något av det? Nej. Har barnen verkat ha tråkigt här hemma? Nej. Det har bara varit så skönt att liksom bara vara. Och biblioteket står ju kvar, och svampen likaså.

Lite shoppat blev det ju såklart. Allt som skulle köpas köptes utom en tröja till mej. Skulle vilja ha en lite längre tunnstickad kofta. 
Villervalla-kläderna till vänster till Elmer och klänning till höger till Elisia, och äntligen hittade jag en färgglad, lekvänlig klänning utan en massa puffärmar och krussiduller!! Hon fick en rosa också och ett gäng trosor men det har hon redan tagit på sej. Garn och stickor till mej.
Gillar stjärnan!

Elmers kläder är köpta på Bubbel, Elisias på HM och mina saker på Handarbetsboden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar