söndag 26 augusti 2012

Idag har jag gjort något som jag aldrig gjort förut och som jag verkligen inte ville göra men jag var tvungen - jag har kört bil med släp. Jag måste säga att jag har oroat mej helt i onödan. Det var precis som att köra som vanligt och släpet var så lågt att det var knappt jag såg det i backspegeln. Enda skillnaden var väl att Robban satt bakom mej hela tiden och tjatade om att "ta ut svängarna!!!!!!" han sa det många gånger. Nu hade jag tagit ut svängarna även om han inte hade sagt det. 

Jag tycker också att det borde vara obligatoriskt med en körlektion där man kör med släp med tanke på att man faktiskt får göra det med vanligt körkort. Sa även till Robban att han får bli nykterist för det går inte att köra bil med honom där bak. Precis allt ska påpekas. Så i framtiden när det umgås med folk blir det jag som dricker.

Bildlöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar