tisdag 28 augusti 2012

En räv istället för symöte

Idag är det tisdag och det brukar ju innebära att jag visar upp något stickat/virkat/sytt till Husmorsskolans symöte. Men till idag så har orken inte räckt till, jag har en massa påbörjade projekt och ännu flera jag vill påbörja men jag har inte haft energin till att avsluta något. Just nu så funderar jag på om jag ska fortsätta med något litet projekt jag håller på mej, eller starta upp något nytt litet eller ett nytt stort projekt.

Jobbet tar framför allt mycket tid men också denna vecka energi då jag har dragit på mej en förkylning. Snorig och ont i halsen. Just i detta nu så förbannar jag mej själv för att jag inte åkte och köpte halstabletter efter jobbet!! Men just då så kände jag mej mycket bättre än vad jag gjorde på förmiddagen men nu känns det risigare igen...

Och så för första gången så såg jag en räv ute i det vilda när jag åkte till jobbet i morse! Tyvärr hann jag inte få någon bild på räven men jag tog en bild på vägen sen när jag körde hem ;-)
The väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar