lördag 4 augusti 2012

Idag vaknar Elmer tidigt, för att inte sörja en förlorad sovmorgon så tog jag med mej honom på en promenad efter vällingen. Precis som förra gången så valde jag att gå ut mot "landet" mycket mysigare än att gå runt i samhället :-) 

Jag hade en liten taktik. Jag skulle gå så långt som möjligt på 17 minuter och sen ta mej tillbaka samma väg fast på 13 minuter. Att följa vägen i 17 minuter var inga problem men att gå samma väg tillbaka på 13 minuter var totalt omöjligt! Tror det tog 18 minuter. Men en promenad blev det och svettig blev jag. Elmer satt nöjd i vagnen och verkade tycka det var kul att håret blåste. 

En rolig brevlåda såg jag också. Eller en rolig skylt på en brevlåda.
Frågan är ju bara om de som delar ut "religiös propaganda" själva anser att det är propaganda? Det är ju en definitionsfråga och om de anser att de inte delar ut religiös propaganda är det väl bara att lägga i?

Just nu så bakas det cupcakes för att fira barnens farbror som fyller år!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar