fredag 10 augusti 2012

Udda klädesplagg

Igår när jag hängde tvätten fick jag med ett skratt. Vi har ju två extra boys som bor här, varav den ena även tvättar med oss, den andra tvättar mest hos sina föräldrar men visst har hans kläder också glidit med. Känns lite konstigt att inte tvätta något som är hans när det passar tvätten som ska tvättas och det ligger bredvid tvättmaskinen.

Hur som helst, dessa hittade jag....

Jag hittade kalsonger med snopp- och pungpåse inbyggt. Efter lite efterforskning har jag hittat ägaren och tydligen ska de vara assköna!!

1 kommentar:

  1. :) vilken glad överraskning. Jag har hört talas om de där kalsongerna men aldrig sett dem. Jag tycker det låter smart med inbyggd snopphållare. Kanske hjälper de mot fenomenet att "rätta till kulpåsen" genom att komma åt den med handen i via byxfickan. Blä.

    SvaraRadera