onsdag 1 augusti 2012

Hemma...

Då har vi äntligen kommit hem!! Hur mycket jag än tycker om mina päron och lillebror så trivs jag ändå bäst hemma. 

Innan vi åkte från päronen så åkte dom därifrån och när de åkt därifrån såg Elmer till att lämna en liten surprice till dom...
Smurfar i toaletten tillsammans med en död geting!

Men snäll som jag är så plockade jag upp och tvättade av smurfarna och sen spolade jag ner getingen. Men vi lämnade en annan överraskning istället men den hamnade inte på bild. 

Här hemma väntade en överraskning på mej. En som jag inte tyckte var ett dugg rolig och som jag inte alls blev glad av. Att vi åkte till min föräldrar berodde på myrsanering och av den tiden vi var borta så var det endast FYRA timmar som Robban m fl inte fick vara här inne. 

När jag kom hem så var det inte ett piss gjort på badrummet + att det var så jävla skitigt överallt!! Att det är rörigt med leksaker och kanske lite andra saker kan jag ta men när det inte går att gå på golvet för det är en grusplan som täcker golvet och det har bosatt sej en massa dammråtter i big size så har det gått för långt. Att det också ligger tre bakfulla fucking as i soffan är bara för mycket. 

Lyckligtvis så åkte två härifrån en stund och den tredje tvingade jag till att ta hand om barn han själv varit med och tillverkat så körde jag ett par varv med dammsugaren. 

Sen kom de andra två tillbaka och efter ett par timmar roade sej den ena med att sopa ner chipssmulor på golvet. Han fick dammsuga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar