måndag 13 augusti 2012

T och hans dator

För två år sedan så var jag, Robban och Elisia till spanien och hälsade på en av gubbarna som nu bor här. Då hittade jag ofta Elisia bredvid honom i soffan och de glodde på diverse saker på datorn. Det lät som roliga youtubeklipp om jag inte minns fel. 
Häromdagen så såg det ut såhär i soffan.

T och hans dator är populära och Elmer måste ha uppfattat det redan i spanien när han låg i magen och var helt nyproducerad. När bilden togs höll T på och demonstrerade hur man gjorde för att mixa musik. Hoppas barnen uppfattade allt så att de i framtiden blir berömda DJ:s som kan försörja sina underbara föräldrar. 

Obs!!! Detta är ett tidsinställt inlägg!!! Jag sitter alltså inte och smygbloggar från jobbet, för ja, idag gör jag första arbetsdagen på drygt 17 månader. Spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar