måndag 27 augusti 2012

Så exakt i detta nu hade jag tänkt krypa ner i sängen, duschad och nattad och klar. Så blev det inte. Men räkningarna är betalda, nästan en fröjd att göra det idag då jag för första gången på jag vet inte hur länge fick en riktig lön!! Innan jag gick på föräldraledighet var jag ju sjukskriven en massa...och vab på det också. 

Elmer sover och tanken var att Elisia också skulle göra det. Halv 7 blev de väckta imorse så hur hon orkar vara vaken vet jag inte...Upp tidigt imorgon ska hon också så sova behövs. Själv sitter jag här med en fruktansvärd huvudvärk och är trött så jag skulle kunna somna sittandes i soffan med datorn i knät...Ont i halsen har jag också om jag nu ska vara lite petig. Barnen hostar också.

Vettigare än så här blir det inte nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar