fredag 17 augusti 2012

Orgasm i munnen

Då är mina duracellkäkande barn äntligen i säng! Att barn kan hålla igång i 190 hur länge som helst förstår jag inte, var får de energin ifrån?

Jag har iallafall nu en liten slöstund i soffan och vilar fötterna samtidigt som jag funderar på dagen. Studiedag var det idag med, precis som igår. Det finns 
studiedagar som är mer eller mindre givande. Idag var den väldigt givande, den igår också, men idag fick vi verkligen jobba med avdelning. Göra i ordning, rensa, påbörja den skapande miljön som vi vill ha, och som vi hoppas att barnen trivs i.


Bjöd även mina kollegor på "orgasm i munnen". Den här chokladen ger den en orgasm i munnen. så otroligt fruktansvärt god!! När jag sa till mina kollegor att de skulle få en orgasm i munnen så trodde de att jag var en puckad idiot men efter att de börjat tugga på den underbara chokladen så hörde jag MmmmmMmmmMmmmm och såg sen hur dreglet rann. Den är god!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar