torsdag 2 augusti 2012

Tivoli

Det finns ju mer att göra på High Chaparral förutom att titta på Lucky Luke, åka tåg och titta på western show, särskilt om man är barn, det finns nämligen ett tivoli där! 

Jag kommer inte ihåg hur många karuseller det var men det var några stycken. Det var iallafall 6-7 stycken som var riktade till mindre. Ett åkband kostade 70:- och en tur 20:- tror jag. Då Elisia brukar åka hur mycket som helst så köpte jag ett åkband. Men efter typ 2 karuseller så ville hon inte åka mer?!! Elak som jag är så förklarade jag för henne att hon måste åka minst 4 karuseller så att vi tjänade in åkbandet....Det gjorde hon och hon var nöjd och glad. Senare när hon gick iväg med mina föräldrar så åkte hon en gång till :-)


Ovanliga gungor hade de också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar